Wcześniejsze doświadczenia Partnera z płatnościami cyklicznymi pobieranymi z kart debetowych Klientów sprowadzały się do poświęcania bardzo dużej ilości czasu na zarządzanie obsługą we własnym zakresie. Partner umożliwiał cykliczność „na własną rękę”,co często powodowało utratę lub pogorszenie relacji z Klientem, który podczas korzystania z usług wymuszał elastyczne lub frywolne podejście do egzekucji wpłat rozłożonych w czasie. Dodatkowo Partner wciąż odnotowywał pojawianie się nieskutecznych pobrań z karty ze względu na brak środków na karcie Klienta lub aktywowane przez Klienta blokady płatności.
Pilnowanie wpłat przy tak nieprzewidywalnych sytuacjach było dla Partnera zbyt uciążliwe, co też nie napawało go optymizmem. Celem Partnera było zautomatyzowanie działań dotyczących pilnowania należności od Klientów.
Słysząc to wszystko wiedzieliśmy, że mamy do rozegrania przede wszystkim kwestię dostarczenia Partnerowi środków finansowych na tu i teraz, aby jak najszybciej poprawić stabilność jego biznesu. Zastosowaliśmy konfigurację naszych usług dającą Partnerowi 100% gwarancję otrzymania wpłat od Klientów za płatności cykliczne.
Partner powierzył nam kompleksową obsługę wszystkich procesów związanych z płatnościami podzielonymi realizowanymi dla swoich Klientów. Dzięki temu udało się znacząco odciążyć Partnera czasowo oraz całkowicie wyeliminować konieczność zajmowania się kwestiami operacyjnymi. Partner nie musi już wykonywać telefonów z przypomnieniami o płatnościach, obsługiwać incydentów zgłaszanych przez Klientów, ani zajmować się formalnościami związanymi z windykacją. Wszyscy Klienci Partnera otrzymali dostęp do zalogowanej strefy elektronicznego biura obsługi, gdzie mogą samodzielnie zarządzać swoimi płatnościami, zgłaszać incydenty oraz monitorować harmonogram wpłat i naliczanych odsetek za opóźnienia. Mimo, że korzystanie z usługi TubaPay wiązało się dla Partnera z dodatkowymi kosztami, przeprowadzona przez niego analiza wykazała, że oszczędności wynikające z ograniczenia ręcznej obsługi oraz zaoszczędzony czas okazały się dla niego bardziej satysfakcjonujące.
Partner dodatkowo skonfigurował naszą usługę w taki sposób, aby automatycznie weryfikować wiarygodność Klienta już na etapie zawierania transakcji. Zależało mu na uniknięciu sytuacji, w których usługa byłaby świadczona Klientom, którzy z dużym prawdopodobieństwem szybko porzucą płatności. Celem było ograniczenie kosztów oraz zaangażowania w obsługę K lientów z góry skazaną na niepowodzenie.
Świadomość Klienta dotycząca zewnętrznego podmiotu obsługującego płatności oraz konsekwentnie i profesjonalnie prowadzone procesy monitoringu płatności i windykacji wpłynęły znacząco na przychody naszego Partnera. Odnotował on znaczącą poprawę skuteczności pobrań płatności przy jednoczesnym wyraźnym zmniejszeniu ilości porzuceń płatności po dokonanym zakupie.
Bonusową wartością funkcjonalności TubaPay była możliwość rozszerzenia działalności Partnera na sprzedaż Klientom zagranicznym. Partner rozpoczął pozyskiwanie i sprzedaż swoich usług w formie płatności podzielonych Polakom mieszkającym za granicą. Wykorzystanie naszej technologii umożliwiło nie tylko efektywną obsługę tych Klientów, ale również ich weryfikację oraz bieżący monitoring płatności. Przełożyło się to na dodatkowy wzrost sprzedaży w biznesie Partnera