Partner dotychczas aktywnie oferował różne metody płatności odroczonych, cyklicznych i ratalnych dla swoich Klientów korzystając z różnych dostawców. We własnym zakresie poświęcał mnóstwo czasu na analizowanie i wykorzystywanie danego dostawcy w celu ratowania koszyków lub odrzutów kredytowych. Co więcej Partner aktywnie dzwonił do Klientów odrzucanych z systemów rat i oferował płatność cykliczną, co generowało jego koszty obsługi i duże zaangażowanie w ten proces. To wszystko nie napawało go optymizmem. Partner potrzebował zarówno systemu rat, ale też cykliczności dla droższej oferty, co ważne - w jednym i tym samym narzędziu tak, aby był to dla Klienta ten sam proces. Tak Partner trafił na naszą stronę www.
Dla Partnera istotne było również to, aby w przypadku Klientów “ratalnych” otrzymywać płatność z góry, a dla pozostałych – cyklicznie, ale bez potrzeby żadnego angażowania się w obsługę płatności Klientów. Usługa TubaPay została skonfigurowana tak, aby po przeprowadzeniu weryfikacji Klienta wypłacać Partnerowi 100% środków z góry za tych, którzy spełniają kryteria akceptowalności dla zakupów „w tradycyjnych ratach”. System TubaPay automatycznie rozlicza płatności za pozostałych Klientów (tych, którzy nie spełniają kryteriów akceptowalności dla zakupów „w ratach”) w modelu cyklicznym – bez konieczności żadnych dodatkowych działań ze strony Partnera i bez aktywności po stronie Klienta.
Partner w zależności od sytuacji finansowej, sezonowości, ponoszonych kosztów kampanii reklamowych oraz chęci optymalizacji opłat za usługę TubaPay, elastycznie modyfikował rozliczenia cykliczne – włączając lub wyłączając gwarancję wypłat w różnych momentach.
Już na początku było jasne, że aby spełnić wszystkie potrzeby naszego Partnera, musieliśmy zapewnić mu możliwość elastycznego i szybkiego dostosowywania naszych usług do jego cen, oferty oraz harmonogramu płatności Klienta. W zależności od cen nasza usługa pozwalała Klientom dzielić płatność na krótsze lub dłuższe okresy, a także wykluczyć z tej opcji produkty o wartości poniżej 1000 zł. Partner optymalizował swoje kampanie, oferując podzielenie płatności na 3 równe części przy produktach w cenie 1500 zł lub na 12 części przy produktach o wartości 6000 zł.