Case study:
zastosowanie do ratowania konwersji
„Obsługuję kilka systemów płatności naraz i tracę godziny na analizowanie i ratowanie konwersji”

płatności TubaPay do ratowania konwersji

Wyzwanie Partnera: wybór efektywnego narzędzia wspierającego remarketing

Partner dotychczas aktywnie oferował różne metody płatności odroczonych, cyklicznych i ratalnych dla swoich Klientów korzystając z różnych dostawców. We własnym zakresie poświęcał mnóstwo czasu na analizowanie i wykorzystywanie danego dostawcy w celu ratowania koszyków lub odrzutów kredytowych. Co więcej Partner aktywnie dzwonił do Klientów odrzucanych z systemów rat i oferował płatność cykliczną, co generowało jego koszty obsługi i duże zaangażowanie w ten proces. To wszystko nie napawało go optymizmem. Partner potrzebował zarówno systemu rat, ale też cykliczności dla droższej oferty, co ważne - w jednym i tym samym narzędziu tak, aby był to dla Klienta ten sam proces. Tak Partner trafił na naszą stronę www.

Jak Tuba dowozi
wartość Partnerowi?

przyspieszone wypłaty cykliczne TubaPay

Dla Partnera istotne było również to, aby w przypadku Klientów “ratalnych” otrzymywać płatność z góry, a dla pozostałych – cyklicznie, ale bez potrzeby żadnego angażowania się w obsługę płatności Klientów. Usługa TubaPay została skonfigurowana tak, aby po przeprowadzeniu weryfikacji Klienta wypłacać Partnerowi 100% środków z góry za tych, którzy spełniają kryteria akceptowalności dla zakupów „w tradycyjnych ratach”. System TubaPay automatycznie rozlicza płatności za pozostałych Klientów (tych, którzy nie spełniają kryteriów akceptowalności dla zakupów „w ratach”) w modelu cyklicznym – bez konieczności żadnych dodatkowych działań ze strony Partnera i bez aktywności po stronie Klienta.

Partner w zależności od sytuacji finansowej, sezonowości, ponoszonych kosztów kampanii reklamowych oraz chęci optymalizacji opłat za usługę TubaPay, elastycznie modyfikował rozliczenia cykliczne – włączając lub wyłączając gwarancję wypłat w różnych momentach.

Już na początku było jasne, że aby spełnić wszystkie potrzeby naszego Partnera, musieliśmy zapewnić mu możliwość elastycznego i szybkiego dostosowywania naszych usług do jego cen, oferty oraz harmonogramu płatności Klienta. W zależności od cen nasza usługa pozwalała Klientom dzielić płatność na krótsze lub dłuższe okresy, a także wykluczyć z tej opcji produkty o wartości poniżej 1000 zł. Partner optymalizował swoje kampanie, oferując podzielenie płatności na 3 równe części przy produktach w cenie 1500 zł lub na 12 części przy produktach o wartości 6000 zł.

hej@tubapay.pl

jesteśmy nadzorowani przez

KNF
© 2011-2025