Nasza Partnerka prowadziła biznes w oparciu o media społecznościowe i platformy streamingowe. Prowadząc usługi, których cena wahała się w granicach 3 000 – 7 000 zł, borykała się z typowym zanikiem Klientów płacących tu i teraz taką kwotę, a brak strony www/e-sklepu i czasu na dodatkowe działania nie ułatwiał sprawy. Usłyszała o naszym rozwiązaniu od znajomej, która korzystała z naszych usług, ale jako Klientka. Odezwała się więc do nas z czystej ciekawości bez większej nadziei na zbicie z nami piątki, zwłaszcza, że jej biznes dopiero niedawno wystartował. Partnerce zależało nie tylko na otrzymywaniu całej kwoty za zakup Klienta z góry tak jak przy tradycyjnych ratach, ale i wyeliminowaniu nieskuteczności procesu ratalnego negatywnie wpływającego na skuteczności sprzedaży.
Mamy narzędzia gotowe na różne sytuacje zaproponowaliśmy więc nasz gotowy generator linków do płatności miesięcznych. Kilka kliknięć, a nasza Partnerka ma gotowy link (oraz kod QR), stworzony na własnych zasadach i potrzebach odpowiednich dla danej oferty. Otrzymane linki najczęściej wykorzystuje podczas prowadzonych webinarów lub dodaje do relacji na Instagramie. Klienci Partnerki cechują się sporą różnorodnością – jedni wybierają 3 miesięczny harmonogram bezpłatnego podzielenia płatności, inni zaś decydują się na wybór 6 lub 12 miesięcy.
Proces uruchomienia podzielonej płatności to dwa dodatkowe pola - ponad standardowe dane - do uzupełnienia przez Klienta. To, co najważniejsze i najbardziej unikalne w usłudze TubaPay to brak oczekiwania dla Klienta na decyzję. Wszystko to sprawia, że konwersja decyzji zakupowej Klienta jest bardzo wysoka, nieporównywalna z innymi narzędziami. Klienci w porównaniu do tradycyjnych rat nie uciekają od naszej Partnerki na etapie wypełniania skomplikowanego wniosku i czekania na decyzję.
W wyniku wzrostu biznesu nasza Partnerka ostatnio postanowiła zautomatyzować jeszcze bardziej proces i dostosować swoje narzędzia i kanały komunikacji do zwiększonej skali biznesu. Włączyła naszą gotową wtyczkę w nowo zbudowanym landing page’u systemu sprzedażowego WooCommerce.
Wiemy, jak ważna jest skuteczność, gdy nasi Partnerzy dokonują sprzedaży raz (lub dwa) w miesiącu wydarzeniem online tworząc okna sprzedażowe - nasza usługa jest do tego przystosowana.